
Süper Lig ekibi Trabzonspor, “Fenerbahçe’ye transfer çalımı” olarak anılan Maximilian Gomez ile yollarını karşılıklı anlaşma ile ayırdığını resmen duyurdu.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, ‘Kulübümüz ile profesyonel futbolcumuz Maximilian Gomez Gonzalez arasındaki 01.09.2022 başlangıç ve 31.05.2025 bitiş tarihli sözleşme karşılıklı olarak feshedilmiştir’ ifadelerine yer verildi.
35 MAÇTA 7 GOL VE 6 ASİSTİ VARDI
2022/23 sezonunun başında Valencia’dan transfer edilen Uruguaylı santrfor, Trabzonspor forması altında çıktığı 35 maçta 7 gol atıp 6 asist yaparak takımına katkı sağladı.

Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası’nın kura çekimi yapıldı
1208 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1134 kez okundu
3
Seçil Erzan’ın telefonundan çıkan Arda Turan mesajları
951 kez okundu
4
Trabzon’da 150 yıldır aynı aile tarafından yönetilen ilçe görenleri şaşırtıyor
824 kez okundu
5
Trabzon’da bağımsız belediye başkan adayı oy için tarlada belleme yapıyor
805 kez okundu